joi, 29 iunie 2017

Fă ca vara aceasta să conteze

Fă ca vara asta să conteze. Fă
imposibilul posibil. Nu stiu ce planuri ai, la ce visezi sau ce minuni astepti, dar vara asta fă in asa fel încât sa fii o minune în vietile multor oameni. Dar ca sa faci asta, trebuie să iti lasi inima deschisă. Să iesi din zona ta de confort şi sa trăiesti cu adevarat. Vara aceasta aduna amintiri, trăieste si iubeste. Vara asta lasă-ti pasii sa te duca oriunde, dar ia si lumina cu tine. Poate unde vei ajunge va fi întuneric. Nu-ti pot spune că va fi bine mereu sau ca nu vei fi rănit pentru ca, atunci cand iti lasi inima deschisă, te vor costa multe. Dar fără durere nu îți poți schimba inima, pana la urmă frumusețea vine prin ea, daca o lasi sa te învețe ceva.
Fii o binecuvântare în locul unde esti așezat si fa o diferență. Iti trebuie doar putin curaj.
Nu stiu ce planuri are Dumnezeu cu tine, dar daca Îi ceri să iti arate ce sa faci in 3 luni, sigur iti va răspunde.
 Sunt sigura ca acest capitol va fi unul frumos. Si oricum, asta imi doresc din toata inima: ca viața mea sa fie o carte care merită sa fie citită. O poveste despre cum cenuşa a fost înlocuită cu flori si viață.

3 comentarii:

  1. Totul conteaza. Nimic nu este imposibil cand Dumnezeu intervine.

    "La Dumnezeu totul este posibil" şi această propoziţie ni se repetă continuu şi constant în fiecare ceas al existenţei noastre. Trebuie doar să fim conştienţi de faptul că miracolul este posibil, că se întâmplă firesc, simplu de câte ori ne ridicăm sufletul nostru din noroi. Căci noi suntem o demonstraţie copleşitoare a existenţei lui Dumnezeu şi toate cele ce există prin puterea sa, fie om, sămânţă, iarbă, stea, cer sau pământ fac parte din miracolul ce se aşterne firesc în faţa ochilor, celor care vor să vadă.
    Iubirea este un lucru nevăzut, este taina lui Dumnezeu, este Dumnezeu Însuşi. El plouă peste noi iubirea Lui cerească.
    "Toate prin el s-au făcut; şi fără el nimic nu s-a făcut din ce s-a făcut” (Ioan 1, 3).

    Lumina merge cu mine mereu caci sunt facut din lumina si iubire.

    “Iti voi arata calea pe care trebuie s-o urmezi”
    Promisiunea lui Dumnezeu pentru cei aflati la rascruce de drumuri .
    “Eu – zice Domnul – te voi invata si-ti voi arata calea pe care trebuie s-o urmezi; te voi sfatui si voi avea privirea indreptata asupra ta.” Psalmul 32,8

    PS Daca Tu esti cu mine, Doamne, de cine ma voi teme? Oare nu Tu esti hrana ce-mi potoleste foamea si apa ce-mi stapaneste setea?
    Am lumina pentru ca Tu mi-ai dat-o.
    Arata-mi calea!




    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu vreau sa fac ca vara asta sa conteze :) ;)

    RăspundețiȘtergere