miercuri, 19 iulie 2017

Ce ti-a facut inima sa zambeasca astazi?

Nu mai stim sa ne bucuram. Am pus mai presus tot ce ne intristeaza, ne-am invatat sa stam incruntati si sa nu mai pretuim nimic din jurul nostru. Privim doar in jos, dar mai sus cand?
Aceleasi zile de saptamana, aceleasi luni si aceleasi ore. Nu, timpul nu trece. Noi trecem prin el. Ziua de azi va mai fi, ora aceasta la fel, iar anotimpurile nu se schimba. Dar noi facem diferenta. Tu, impreuna cu mine.
Te-ai bucurat astazi? Stiu, treci prin atatea, dar cred ca, daca ti-ai schimba atitudinea, vei privi viata altfel. E chiar frumoasa, sa stii. Minunata. Asa ai vedea-o si tu, daca te-ai bucura, iar ca sa te bucuri, trebuie sa fii multumitor. Bucuria apare atunci cand esti atent la micile detalii, la lucrurile simple si pline de frumusete. Nu trebuie sa ai multi bani ca sa traiesti o viata plina de fericire si implinire. Iti trebuie o inima plina cu Dumnezeu, totul curgand de la sine dupa.
Vreau sa te provoc la ceva: scrie, la sfarsitul zilei, pe o foaie, ce ti-a facut inima sa zambeasca astazi. E acceptat si un suras.
Ca sa te incurajez, voi scrie prima: astazi m-am trezit cu inima mai linistita, aseara nu am fost prea bine. Sunt bucuroasa pentru ca pot lupta, cu noi puteri. Sunt bucuroasa pentru ca am reusit sa fac un tort si cand am vazut la final cum a iesit, am zambit tare (sunt incepatoare la bucatarie, hihi). Sunt bucuroasa pentru tot ce vad acum, scriind: un cer albastru, cu nori roz si portocalii, iar albastrul acesta se inchide din ce in ce mai mult la culoare (ma duce cu gandul la mare). Sunt bucuroasa pentru ca am un viitor in fata, nu stiu ce se va intampla, dar daca am un Dumnezeu maret, asa va fi si viitorul meu. Sunt bucuroasa pentru fiecare raza de soare care imi atinge pielea, pentru vantul care se joaca tare cu parul meu si nici nu il aranjez, nu are rost. Sunt bucuroasa pentru zilele senine din fata mea, pentru minunile primite printre picaturile de ploaie.
Totul ţine de tine. Lumea chiar e frumoasa, e plina de viata, de mister, de culori. Sunt atatea melodii pe care le auzi doar daca faci liniste in inima ta.
Tu pentru ce esti bucuros astazi?

4 comentarii:

  1. ...pentru iubire!
    Trec,in fiecare zi, peste toate nemultumirile si tot greul cand stiu ca am iubire...
    Poti invinge iadul daca ai iubire!

    RăspundețiȘtergere
  2. Astazi sunt bucuroasa pentru ca Dumnezeu mi-a raspuns la rugaciunea de ieri si a stat de vorba cu mine. Sunt bucuroasa pentru ca mi-a intins o mana cand eram destul de jos si m-a ridicat din nou pe culmi de har. Sunt bucuroasa pentru prietenii cu care am vorbit azi, 3 prieteni. Sunt bucuroasa pentru ca am primit o ciocolatica kinder si una magura, pe care le ador. Si pentru ca am mancat inghetata si am lins ambalajul iar sotul meu a zis: nu mai linge hartia aia ca e plina de microbi. parca ai fi copil mic. Iar eu in gandul meu am zis: ma simt ca unul, si am zambit. Si sunt bucuroasa pentru pacea pe care mi-a transmis-o cerul.

    RăspundețiȘtergere